lördag 11 januari 2014

Andra lördagen i 2014

Sitter på bussen, på väg till Yoga för första gången. Känns som en viktig dag. Eftersom jag har velat gå på yogakurs i över 4 år men inte vågat av någon obestämd orsak. Men nu sitter jag alltså här med ett pirr i magen och en spänd förväntan! Namaste till din lördag! 

Uppdatering: nu sitter jag på bussen hem från yoga. WOW! Det var häftigt. Vi var bara 4 elever så det var ganska intimt, och bra. Så härliga vibrationer i det huset. Jag var en halvtimme tidig, så jag satte mig inne i yogarummet för att meditera lite innan. Bäst som jag sitter där hör jag hur en person kommer in i rummet, men jag öppnar inte ögonen eftersom jag mediterar. Så plötsligt hör jag hur denne person börjar spela en stilla låt på en gitarr och efter en liten stund börjar han sjunga, på vad jag gissar på var indiska. Det var härligt! Öppnar ögonen efter ett par låtar, eftersom jag hört fler komma in i rummet. Det var yogaläraren som sjungit och spelat. Skön start på ett yoga-pass <3 längtar till onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar